Przejdź do głównej zawartości

Jak się zalogować?

Zaktualizowano ponad 10 miesiące temu

Logowanie za pomocą adresu e-mail / loginu i hasła

Jeżeli logujesz się do Kafeterii pierwszy raz, użyj danych, które otrzymałeś od pracodawcy w liście powitalnym.

Wejdź na stronę kafeteria.mybenefit.pl.

Możesz zalogować się używając służbowego adresu e-mail i hasła. W tym celu wybierz opcję "E-mail" na stronie logowania.

Możesz też zalogować się wpisując login, nazwę firmy i hasło. W tym celu wybierz opcję "Login" na stronie logowania.

Logowanie za pomocą Microsoft / Google

Możesz zalogować się do Kafeterii również poprzez swoje konto Microsoft lub Google.

Logowanie z Microsoft

Na stronie logowania do Kafeterii wybierz "Zaloguj z Microsoft".

Zaloguj się do Twojego konta w serwisie Microsoft. Wpisz swój login (adres e-mail, telefon lub Skype) i hasło do serwisu. Następnie, na adres e-mail otrzymasz e-mail, dzięki któremu połączysz swoje konto Microsoft z kontem w Kafeterii.

Pamiętaj!
Logowanie do Kafeterii za pomocą opcji „Zaloguj się z Microsoft” jest dostępne tylko jeśli na koncie MyBenefit posiadasz email służbowy lub prywatny, taki sam jak przy logowaniu do konta Microsoft.

Logowanie z Google

Na stronie logowania do Kafeterii wybierz "Zaloguj z Google".

Zaloguj się do Twojego konta w serwisie Google. Wpisz swój adres e-mail lub telefon i hasło do serwisu. Następnie, na adres e-mail otrzymasz e-mail, dzięki któremu połączysz swoje konto Google z kontem w Kafeterii.

Pamiętaj!
Logowanie do Kafeterii za pomocą opcji „Zaloguj się z Google” jest dostępne tylko jeśli na koncie MyBenefit posiadasz email służbowy lub prywatny, taki sam jak przy logowaniu do konta Google.

Podwójne uwierzytelnienia logowania

Logowanie do Kafeterii zabezpieczone jest podwójnym uwierzytelnieniem logowania za pomocą SMS, e-mail lub aplikacji. Musisz wybrać co najmniej jeden ze sposobów.

Podwójne uwierzytelnienia logowania – SMS

Wejdź na stronę https://kafeteria.mybenefit.pl/ i zaloguj się do Kafeterii.

Wybierz opcję "Weryfikacja przez SMS".

Wpisz swój numer telefonu, którego będziesz używać do potwierdzania tożsamości.

Na podany numer otrzymasz wiadomość SMS z jednorazowym kodem, który musisz wpisać na kolejnym kroku konfiguracji.

Po poprawnej konfiguracji zostaniesz przeniesiony na główna stronę konfiguratora a opcja "Weryfikacja przez SMS" zostanie podświetlona na zielono.

Podwójne uwierzytelnienia logowania – e-mail

Wejdź na stronę https://kafeteria.mybenefit.pl/ i zaloguj się do Kafeterii.

Wybierz opcję "Weryfikacja przez e-mail".

Na adres e-mail, służbowy i prywatny, zostaną wysłane e-maile, w których będzie podany jednorazowy kod weryfikacyjny. Wpisz go na kolejnym kroku konfiguracji.

Po poprawnej konfiguracji zostaniesz przeniesiony na główna stronę konfiguratora a opcja "Weryfikacja przez e-mail" zostanie podświetlona na zielono.

Podwójne uwierzytelnienia logowania – aplikacja

Wejdź na stronę https://kafeteria.mybenefit.pl/ i zaloguj się do Kafeterii.

Wybierz opcję "Weryfikacja przez aplikację ".

Zainstaluj jedną z aplikacji na swoim telefonie:

  • "Google Authenticator",

  • "Microsoft Authenticator".

Otwórz aplikacje i zeskanuj kod QR lub ręcznie przepisz kod i URL konfiguracyjny używając zainstalowanej aplikacji. Aby uzyskać dane do ręcznej konfiguracji kliknij w button „Nie możesz zeskanować?". Przepisz kod jednorazowy wyświetlany w aplikacji.

Po poprawnej konfiguracji zostaniesz przeniesiony na główna stronę konfiguratora a opcja "Weryfikacja przez aplikację" zostanie podświetlona na zielono.

Pamiętaj! Jeśli podczas logowania zdecydujesz dodać urządzenie jako zaufane, kolejne logowania z jego udziałem nie będą wymagać podwójnego uwierzytelnienia logowania.

W przypadku problemów skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] podając imię i nazwisko oraz nazwę firmy.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?