Przejdź do głównej zawartości

Hasło do logowania

Zaktualizowano ponad 9 miesiące temu

Resetowanie / zmiana hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła, lub chcesz je zmienić na stronie logowania https://kafeteria.mybenefit.pl/ wybierz "Nie pamiętam hasła".

Wypełnij niezbędne pola:

  • "E-mail" (zarejestrowany w kafeterii)

lub

  • "Login" i "Nazwa firmy".

Na swoją skrzynkę otrzymasz maila z linkiem do zmiany hasła. Ustaw nowe hasło i je zapisz.

Pamiętaj!
W każdej chwili możesz zmienić swoje hasło do kafeterii w zakładce "Moje dane".

Nowe hasło powinno mieć odpowiednią moc (minimum średnią), powinno zawierać przynajmniej 8 znaków - w tym małe i wielkie litery, cyfry, znaki specjalne (#$%^&*()) oraz różnić się od sześciu ostatnio używanych haseł.

Link resetujący hasło

Jeśli nie dostałeś maila z linkiem do resetowania hasła:

  • upewnij się jakie adresy e-mail masz zarejestrowane w Kafeterii (służbowy lub prywatny). Na nie są wysłane linki do resetowania hasła. W razie wątpliwości zapytaj swojego pracodawcę,

  • sprawdź swoją skrzynkę SPAM.

Kod weryfikujący hasło

Możemy poprosić Cię o dodatkową weryfikację tożsamości. W tym celu wyślemy maila na adres zarejestrowany w Kafeterii z prośbą o potwierdzenie swoich danych.

MFA (podwójne uwierzytelnienie)

Funkcjonalność podwójnego uwierzytelnienia logowania. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe jest metodą zabezpieczenia dostępu do konta, która wymaga podania oprócz hasła, również kodu weryfikacyjnego przesłanego przez sms lub email.

Masz możliwość dodatkowego potwierdzania Twojej tożsamości w czasie logowania do Kafeterii. Będziesz mógł skorzystać z następujących metod:

  • "Weryfikacja przez sms" - system wysyła jednorazowy kod weryfikacyjny w wiadomości tekstowej na podany przez Ciebie numer telefonu,

  • "Weryfikacja przez e-mail" - system wysyła jednorazowy kod weryfikacyjny na adres/y mailowe zapisane na Twoim koncie Użytkownika.

Zachęcamy do skorzystania z tego rozwiązania, które zwiększy bezpieczeństwo Twoich danych. Instrukcję podwójnego uwierzytelniania znajdziesz pod linkiem - https://pomoc.mybenefit.pl/pl/articles/267911-jak-sie-zalogowac#h_a4f24de012

Alert bezpieczeństwa

Jest to komunikat, wysyłany automatycznie z informacją o niestandardowym logowaniu na Twoje konto.

Jako niestandardowe zalogowanie traktujemy zalogowanie się z nowego adresu IP innego niż adresy, z których logowano się w okresie ostatnich 365 dni. E-mail zawiera informację o dacie i godzinie wystąpienia logowania, adresie IP, z którego nastąpiło logowanie wraz z listą sugerowanych kroków, postępowania w takiej sytuacji.

W przypadku problemów lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] podając imię i nazwisko oraz nazwę firmy.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?