Przejdź do głównej zawartości

Logowanie: jeden adres e-mail do wszystkich usług

Wdrożenie OneKeycloak

Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

Od 5 września łączymy logowanie do Systemu MyBenefit, ale również serwisu internetowego kartamultisport.pl, serwisu internetowego multi.life, serwisu internetowego emultisport.pl, aplikacji mobilnej MultiSport oraz aplikacji mobilnej Multi.Life.

Dlaczego wprowadzamy zmiany?

Zmiany pozwolą Ci logować się jednym prywatnym adresem e-mail i hasłem w podanych serwisach. Głównym kanałem kontaktu będzie również Twój prywatny adres e-mail, co ułatwi dostępność do serwisów i bieżącą komunikację.

Jakie są kolejne kroki?

Podczas kolejnego logowania, zależnie od Twoich wcześniejszych ustawień, może pojawić się prośba o aktualizację danych Twojego konta w jednej

z 4 dostępnych opcji:

1. Potwierdzenie konta

2. Podanie adresu prywatnego

3. Nadanie hasła

4. Podanie adresu prywatnego i nadanie nowego hasła.

(W tym przypadku możesz być proszony o podanie adresu prywatnego oraz nadanie

nowego hasła, a ekran będzie wyglądał podobnie jak w punktach 2 i 3.)

5. Po podaniu adresu e-mail prześlemy na niego PIN/link potwierdzający połączenie kont.


Po potwierdzeniu PIN-u zaloguj się ponownie.

Gotowe! Korzystaj od dziś z nowego, łatwiejszego logowania!

Od teraz możesz logować się do podanych Systemów i Serwisów wybranym przez

Ciebie adresem e-mail.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?