Konto nieaktywne
Pracodawca może dezaktywować Twoje konto. Jeśli konto jest nieaktywne nie masz dostępu do oferty Kafeterii. Tracisz też dostęp do niewykorzystanych środków pozostałych na koncie. W razie wątpliwości skontaktuj się ze swoim pracodawcą. Jeśli chcesz odzyskać kody napisz do nas z adresu zarejestrowanego w kafeterii na adres [email protected] w treści zgłoszenia podaj datę zakupu, numer zamówienia, oraz nazwy kodów, które chcesz otrzymać.
Błąd 403 podczas logowania
Jeśli podczas logowania widzisz "Błąd 403" skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].
Brak dostępu do służbowego adresu e-mail
W przypadku braku dostępu do służbowego adresu mailowego musisz skontaktować się ze swoim pracodawcą.
Do Kafeterii możesz zalogować się również używając prywatnego adresu e-mail, po jego uzupełnieniu.
Brak kodu weryfikującego e-mail / podwójne uwierzytelnienie logowanie
Jeśli nie dostałeś SMS lub maila z kodem weryfikującym e-mail/podwójnym uwierzytelnieniem logowania:
upewnij się jaki numer telefonu / adresy e-mail masz zarejestrowane w Kafeterii (służbowy lub prywatny). Na nie zostaną wysłane linki do resetowania hasła. W razie wątpliwości zapytaj swojego pracodawcę,
sprawdź swoją skrzynkę SPAM.
W przypadku problemów skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] podając imię i nazwisko oraz nazwę firmy.

