Przejdź do głównej zawartości

Nie mogę się zalogować

Zaktualizowano ponad rok temu

Konto nieaktywne

Pracodawca może dezaktywować Twoje konto. Jeśli konto jest nieaktywne nie masz dostępu do oferty Kafeterii. Tracisz też dostęp do niewykorzystanych środków pozostałych na koncie. W razie wątpliwości skontaktuj się ze swoim pracodawcą. Jeśli chcesz odzyskać kody napisz do nas z adresu zarejestrowanego w kafeterii na adres [email protected] w treści zgłoszenia podaj datę zakupu, numer zamówienia, oraz nazwy kodów, które chcesz otrzymać.

Błąd 403 podczas logowania

Jeśli podczas logowania widzisz "Błąd 403" skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Brak dostępu do służbowego adresu e-mail

W przypadku braku dostępu do służbowego adresu mailowego musisz skontaktować się ze swoim pracodawcą.

Do Kafeterii możesz zalogować się również używając prywatnego adresu e-mail, po jego uzupełnieniu.

Brak kodu weryfikującego e-mail / podwójne uwierzytelnienie logowanie

Jeśli nie dostałeś SMS lub maila z kodem weryfikującym e-mail/podwójnym uwierzytelnieniem logowania:

  • upewnij się jaki numer telefonu / adresy e-mail masz zarejestrowane w Kafeterii (służbowy lub prywatny). Na nie zostaną wysłane linki do resetowania hasła. W razie wątpliwości zapytaj swojego pracodawcę,

  • sprawdź swoją skrzynkę SPAM.

W przypadku problemów skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] podając imię i nazwisko oraz nazwę firmy.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?