Zmiana PIN-u w aplikacji
Jeśli chcesz zmienić PIN w aplikacji mobilnej (po zalogowaniu) postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
otwórz aplikację mobilną na swoim urządzeniu,
po zalogowaniu, przejdź do zakładki „Więcej”,
w zakładce „Więcej” kliknij „Zmień pin do aplikacji”,
postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby nadać i powtórzyć nowy PIN.
Nie pamiętam PIN-u
Jeśli nie pamiętasz PIN-u do aplikacji mobilnej musisz go nadać ponownie, aby z niej korzystać. W tym celu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
otwórz aplikację mobilną na swoim urządzeniu,
na ekranie logowania kliknij opcję „Nie pamiętam pinu” i „Zaloguj ponownie”,
zaloguj się za pomocą dostępnych opcji (E-mail, Login, Zaloguj się z Microsoft / Google),
po zalogowaniu, musisz ponownie nadać i powtórzyć PIN do swojego konta,
W przypadku problemów skorzystaj z formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem https://kafeteria.mybenefit.pl/contact-form.








