Przejdź do głównej zawartości

Wersja mobilna - zmiana PIN-u

Zaktualizowano ponad 7 miesiące temu

Zmiana PIN-u w aplikacji

Jeśli chcesz zmienić PIN w aplikacji mobilnej (po zalogowaniu) postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • otwórz aplikację mobilną na swoim urządzeniu,

  • po zalogowaniu, przejdź do zakładki „Więcej”,

  • w zakładce „Więcej” kliknij „Zmień pin do aplikacji”,

  • postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby nadać i powtórzyć nowy PIN.





Nie pamiętam PIN-u

Jeśli nie pamiętasz PIN-u do aplikacji mobilnej musisz go nadać ponownie, aby z niej korzystać. W tym celu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • otwórz aplikację mobilną na swoim urządzeniu,

  • na ekranie logowania kliknij opcję „Nie pamiętam pinu” i „Zaloguj ponownie”,

  • zaloguj się za pomocą dostępnych opcji (E-mail, Login, Zaloguj się z Microsoft / Google),

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?